valborg

hej! förlåt, förlåt för den dåliga uppdateringen från min sida, men jag har knappt suttit vid datan dom här två senaste dagarna, eller tre dagarna.. what ever, i fredags var vi hemma hos oskar och chilllaa. inte så jätteintressant så jag berättar om igår ist.
Mamma&pappa väckte mig vid kvart över sju för att säga hejdå efter som dom skulle till florida. Jag sov 45 min efter det och sen var det bara att käka frukost och slänga på sig kläder och cykla ner till träningen. Jag va där klockan nio och kom hem vid kvart-tjugo över ett. yey. Efter det va jag typ helt slut och åt lunch snabbt, duscha och packade. sen drog jag hem till vickan där vi bara tog det lugnt och snacka. Vid sju drog vi till mörby och åt på ett sushi ställe där, måste bara säga att jag ääälskar sushi!! det är så grymt gott! När vi vara klara drog vid till djursholm, men det va seriöst aaasss tråkigt, så vi gjorde en sak där och sen drog vi till sollentuna. När vi kom fram till tegelhagen så va det gryyyyymmt med folk, raketer, och en massa annat stuff. Danderyd kan seriöst ta sig! Det var så otroligt mycket roligare i sollentuna. Vi hängde där iaf med några. Sen drog vi vidare till svinbukten eller va det hette, fast vi gick typ på en gång och sen drog vi hem. Jag och wilma drog till frida eftersom vi skulle sova där och dom andra drog hem. Hemma hos frida va kalle också och vi satt typ och åt godis! Det va kul, hehe. Vi somna iaf vid tre, med kläder och allt på oss och vakna inte föresn halv tolv. Då åt vi upp det som va kvar av godiset och sen åt vi frukost och snacka lite mer :) frida drog till kalle vid halv två(?) och då drog jag och wilma hem till henne och kollade film, och nu är jag här! ska byta om nu och sen dra på träning, ska faktiskt bli kul! men nu måste jag skynda mig! kommer hem vid åtta så kanske slänger in ett inlägg då! puss
vad vi gjorde i djursholm.. heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0