tuff tuff

hej! idag har jag varken ont i huvudet eller i magen och dessutom är jag pigg. konstigt nog, eller okej, kanske inte direkt pigg men jag är inte lika trött som jag vart dom andra dagarna. kan berätta lite om dagen. jag gick upp vid kvart över sex, gjorde en macka och packa den + resten av frukosten i väskan. sen klädde jag på mig och satte upp håret och sen drog jag hem ifrån vid kvart i kanske. när vi väl va där efter en timmes åkande så fick jag börja skära grönsaker och det har jag fått gjort i princip hela dagen. orkar inte ta varenda sak i detalj men dagen har vart rätt chill, inte så mycket att göra och så.. :) när jag kom hem satte jag mig och plugga, men jag tänkte fortsätta på söndag sen. nu ska jag anting läsa eller sätta på en film.. tror det blir filmen som vinner den kampen. men vi hörs senare så ska ni få höra planerna inför helgen! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0