there's gonna be one less lonley girl

tjabba, skolan idag var chill, vi redovisade bara våra arbeten från igår (som jag btw inte har skrivit om? whatever).. hehe, rätt nöjd faktiskt med tanke på att både Wilma och jag höjde våra betyg! najs :) Efter skolan så drog vi in till staden för att Wilma behövde köpa lite grejer till bla. dansen och praon.. gick ju sådär kan man ju säga med tanke på att det inte finns en ända röd tröja! bara orange, orange hela tiden -.- aja, det gick väl typ bra tillslut. Själv så hade jag tänkt köpa en bikini men det var så himla mycket folk och så rörigt så kommer antagligen beställa från internet ikväll :) Köpte ett nagellack också för äckliga naglar, för mina är fett äckliga... haha, nej men dom är typ missfärgade? gross. Nu sitter jag i min onepiece och har precis kommit ut ur duschen medans jag väntar på att maten ska bli klar.. ikväll händer inte mycket för min del, häääärligt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0