taaaaggmode

tja! Onsdag idag, prov på englskan, träning ikväll. provet gick inte bra. det kände som om jag faila totalt på läsförståelse delen. aja, sånt händer. Jag kom hem vid tio över tre(?) och då satte jag mig och åt mellis och snacka lite med mormor. Träning idag som sagt, är faktiskt lite taggad. Ska bli skönt att röra lite på sig :) men måste även plugga matte och läsa både i min svenska bok och i min engelska bok. plus att vi fick en till läxa. förstår inte riktigt hur jag ska kunna hinna med allt. Men jag hinner alltså inte skriva så mycket mer utan ni får lita på att wilma&jessica börjar uppdatera lite också! :D puss på er
mina söta kompisar :)
phille pille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0