sugen på något nytt

oops, har varit alldeles för trött för att blogga ;) hehe, dagen har väl varit som vanligt, inte hänt så mycket förutom att vi hade spanska prov och jag kan ju säga på direkten att jag nog kommer få IG i slutbetyg, vafan spanska är ju svårt. Efter provet så hade jag och wilma inte så mycket att göra så vi drog till Ica och köpte jorgubbar! Vi satt ute i solen i 30 minuter och myyyste :) Efter skolan så hängde jag med Wilma hem.. Vi tog vara på solen (som btw ska vara borta imorgon? :o) och låg ute på hennes altan och solade i underkläder, så grymt härligt! fick faktiskt lite färg också ;) tiden flög förbi och helt plötsligt var klockan typ halv sex och då drog jag hem. Det var väl typ min dag, har inte gjort så mycket här hemma heller men funderar på att hoppa in i duschen snart, känner mig så grymt ofräsh..
btw Sarah, langa bilder på dina fina saker du fick av din mamma och pappa! är grymt avis.


go to McDonalds and get him a big mac!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0