seegt

hej! såg nyss att det nästan var 24 timmarsen jag uppdatera sist. inte så bra. Skolan rullade på som vanligt, vi hade inställd so lektion så vi fick fram flyttad engelska så vi kunde sluta tidigare. På engelskan hade vi prov, det gick sådär. Eller jag svara på allting och så men jag va rätt osäker på en vissa saker, men jag lär ju märka hur det gick när vi får resultaten. Efter skolan åkte jag direkt hem och började plugga och så har min eftermiddag sett ut ungefär. Har pluggat matte, läst lite i min englska bok. Duschat, kollat på en film och lite sånt skit. Har inte så mycket mer att säg än att imorn är det onsdag och jag har träning. puss&godnatt
gaammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0