quben

hej! vi hade matte prov idag, och det gick väl helt okej. Känner mig lite ofokuserad, och det är just nu som jag måste vara de när vi har så sjukt mycket att göra. aja, jag har iaf gjort lite engelska så jag slipper det i helgen. yey. har även läst min svenska bok, boken är 293 sidor lång och jag är på sida 79, känns bra att bokrencensionen ska vara inne nästa vecka! fy, har typ ångest. Skit samma, nu ska jag iaf iväg på träning. Imorgon slutar vi tjugo över elva och då ska jag hem och plugga! hela helgen kommer gå ut på att plugga förutom några timmar på lördagen. Ska nämnligen ha gymnastik uppvisning då! tagga galet. aja, nu hinner jag inte skriva mer. puss&hej
saknar dig dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0