PLUGGISH

hej. är på bättre humör idag fast ändå inte. Jo, men det är jag känner mig lite hängig bara. Kan berätta lite om igår. Vi drog in till stan vid sex och då gick vi direkt till rice och satte oss och åt. maten va god och vi hade det mysigt :) Vi drog vid åtta och då kunde vi inte bestämma oss för vad vi skulle hitta på så vi drog till mörby och tog bussen hem eller vi gick hem till vickan och snacka lite där. Sen åkte vi till club play för att se hur det va där. Det var ju 15 år gräns så det var bara jag, jessica, vickan och jenny så fick komma in. Men det slutade med att det bara var vickan och jenny var dom som dansade loss igår. Jag var för trött och jag tror det va samma med jessica. jag och jessica drog hem och wilma&frida fortsatte till mörby. Vet inte riktigt vad som hände där men wilma berättar säkert om de. Vickan och jenny kom iaf hem till mig vid tolv ungefär eftersom jag hade deras väskor. men det slutade med att vi satt i min hall och pratade om en massa saker. Vi satt där i ungefär en timme och sen var dom tvungna att gå. Men det va mysigt att sitta och snacka lite. Idag vakna jag vid elva och satte mig och plugga på en gång. Jag kände att jag behövde en paus och då satte jag mig i solen och sola lite. Det är ju typ sommar ut, me love :D Sen åt jag lunch och kollade på en film och nu ska jag börja plugga igen. Mem vi hörs senare! puss
jag och jennisch på restaurangen igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0