plugg

hej! Jag och wilma slutade tjugo över elva idag så de va naajs. men vi stannade i skolan och åt, sen åkte jag hem till mig och wilma hem till sig. jag gick ut och gick med freja och wilma hämtade sina böcker. sen kom hon hem hit och vi satte oss och plugga. Efter en stund kom jessica hit också och vi hade en jättemysig eftermiddag med härligt tjejsnacka. jag gillar er tjejer! dom drog iaf vid sju och sen dess har jag ätit middag och kollat på ett one three hill avsnitt. Det blir hemma kväll idag eftersom jag ska upp tidigt. Ska vara i enskede nio så lär behöva åka här ifrån runt åtta. najs på en löradag, och jag som verkligen skulle behöva sovmorgon! aja, nu ska jag sätta på ett till avsnitt så hörs vi senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0