make up your mind

har inte haft verkligen orken eller lusten att blogga idag.. En grej som jag måste säga är iallafall att Sarah's operation gick jätte bra! har pratat lite med henne och hon säger att hon mår bra :) lite ont bara antar jag?
Idag har vi iallafall haft friidrottsdag i skolan, as trist och as äckligt med tanke på att det var så himla varmt.. men jag antar att jag ska njuta?
Efter skolan gick jag hem till Wilma för att ta kort i hennes spanska böcker eftersom smarta jag hade glömt dom i skåpet, igen! Prov imorogon men det ser inte särskilt ljust ut om man säger så ;) as usual. Aja, nu ska jag fortsätta plugga in spanska gloserna, uuuuusch.

bild jag tog med Kimp förut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0