long time ago

Hejhej!
Nu va det riktigt länge sen jag bloggade och det känns inte alls bra. Det har bara varit så himla mycket med skolan just nu och jag har inte orkat blogga. Det kommer antagligen vara så här dålig uppdatering från min sida ett tag till. I alla fall tills praon börjar. Sen så hoppas jag på att det blir som vanligt igen.. :)
Idag så hade vi matte prov och det gick skit asså. Jag är nöjd om jag får G liksom.. Jag hade tydligen inte pluggat tillräckligt. Men bara jag får ett G.
Snart så är det balett som gäller. Et ska bli så himla skönt att kunna koncentrera sig på något annat en skolan. Behöver en liten pause så balett blir toppen.
Imorgon så slutar vi innan lunch vilket ä riktigt skönt. Men antagligen kommer jag bara åka hem och plugga. Jag längtar värkligen till att betygen är satta så man kan koppla av lite. Titta på tv osv.
Aja, nu måste jag gå så vi hörs kanske imorogn. Puss och sorry för den dåliga uppdateringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0