l.a gigolo

tja! hinner egentligen inte skriva det här inlägget eftersom jag måste packa. pappa kommer och hämtar mig när som hellst och så ska vi åka ut till landet. Jag och mamma åkte iaf till skolan vid elva tiden där jag hämtade min böker. sen åkte vi hem igen och jag började plugga lite. åt mat, pluggade lite till, gick och la mig i sängen och läste, kolla på film och nu sitter jag här. filmen hette l.a gigolo och den va faktiskt bra! Imorgon ska jag hem till mina kusiner och vara barnvakt, behöver verkligen lite pengar just nu.. och på söndag så är det hem och plugga. yey. som sagt hinner jag inte skriva mer och det här har redan tagit för lång tid så vi hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0