home

hej! nu är jag hemma, har vert det ett tag egentligen men skit samma. igår kollade vi på melodifestivalen och tycker eric gjorde grymt bra ifrån sig! fett bra att vi kom trea ju!! fast vi låg ju högstupp fett länge. sen jag kom hem idag har jag läst lite i min bok men den är så sjukt tråkig så jag somnade och sov ett bra tag när jag vaknade mådde jag illa och hade bajs ont i magen. så jag satte på en film och nu sitter jag här. kollade på I'm ledgend, den va riktigt bra faktiskt! däremot satt jag och typ stor grina hela tiden.. haha, men det va faktsiskt sorlig! :'( mamma&ellen är nere och köper pizza :D va sjukt länge sen jag åt det! imorgon är det prao som gäller, bussen går tio i sju så det blir att gå upp tidigt! kan ju inte säga att jag är så taggad direkt. ska ju praoa på ett fik, eller fik och fik jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det. men som tur är så praoar jag och jessica på samma ställe så det ska bli kul! efter skolan tror jag att jag ska hem och plugga så jag blir klar nån gång.. nu kom mamma&ellen hem så vi ska äta! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0