godmoooorgon

godmorgon folket! vaknade av allt fågelkvitter, och vädret är  awsome okej det va inte så awsome märkte jag nu men ändå sommaren är på väääg :D wiho. idag ska jag iaf ta mig till skolan för att hämta alla mina böker och sen ska jag sätta mig och plugggaaa as mycket. ikväll är det lite oklart vad som händer, kanske åker ut till landet men vi får se. juste, igår kväll vid nio drog jag hem till wilma, jessica kom sen och vickan tittade in en liten stund. vi kollade på semin till eurovision song contest som är imorgon. vi tittade på sveriges bidrag och sen satt vi mest och snacka. jag kan ju säga att man missar en hel del på tre dagar. aja, drog hem när klockan va lite över elva och efter det gick jag och la mig direkt. nu ska jag gå ner och prata med mamma om när vi ska åka. puss så läng
coolingen nr1 förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0