frredag

hej! sista dagen på praoen var det idag, rätt skönt om jag ska vara ärlig. personalen var jättesnälla och så men jag kan ju inte säga att jag hade överdrivet kul när jag va där.. och pratade nyss med wilma i tfn och jag kan ju säga att man blir lite smått avundsjuk när man hör om hennes prao. hon praoar ju på fridays och hon hade fått sommarjobb där också! :) aja, har även pratat med vickan i tfn och hon eller jenny kommer och hämtar mig halv sex så åker vi till täby och käkar och så innan vi drar på dansshowen :) efter vet jag inte riktigt vad som händer men något roligt måste vi ju hitta på eftersom jorden går under imorn.. nu tänkte jag sätta på ett avsnitt oc och sen fixa mig lite innan vi åker, men vi hörs senare nån gång! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0