engelska prov

hej! jag skippade min träning idag, eftersom vi har så sjukt mycket i skolan, sen vill jag inte heller förstöra mian knän helt och hållet. Aja, jag har iaf pluggat som fan sen jag kom hem. Satte mig på en gång och börja öva. Så nu är jag klar med engelskan och klar med det som behövdes göra i matten för idag. känns bra. Idag var det ju temadag i skolan. Temat vad Medmänsklighet och Solidaritet och vi blev indelade i grupper som vi sen ska åka ut på studie besök med. efter lunch så åkte alla åttor till sollentuna centrum där vi kollade på flyga drake. jag hade redan sett den så jag va lite smått uttråkad men annars va det kul. När filmen var slut åkte jag direkt hem och pluggade. Men jag har faktiskt kollat lite på tv också. Total blackout, och gu va jag skratta, det va sjukt roligt! Nu tänkte jag öva lite mer på glosorna och sen sätta på ett oth avsnitt! Men vi hörs väl senare! puss
bild från i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0