back to normal

tja! nu verkar allt funka igen.. aja, sitter just nu och väntar på att mormor ska komma hit och hämta mig. Ska nämnligen sova hos henne ikväll eftersom det är närmare till dit jag opereras och mamma&pappa kommer ju inte hem förens imorgon. Så under tiden jag väntar kan jag berätta lite om gårdagen. Egentligen finns det inte så mycket att berätta men jag var iaf hemma och pluggade röven av mig. jag satt seriöst heela dan. Skippade även träning för att jag hade så mycket plugg plus att jag inte mådde så bra. Idag mår jag däremot bättre och det gick helt okej på svenska provet jag hade idag. Skolan rullade på som vanligt, cool som man är fick man dela ut priser till lite olika klasser också fast jag orkar inte gå in på de nå mer. Efter skolan gick jag, wilma & jessica till macken och vi fick varsin slush. Eller jessica tog någon kaffe sak men same shit. Vi fick dom gratis eftersom vi har så coola mobiler. :) hehe. När jag kom hem satte jag mig och plugga. Satte mig även ute i solen en stund men det märks knappt kan jag ju säga. fuck mitt pigment. imorgon missar jag ju hela skoladagen och då missar jag även friidrottsdagen. Tycker det är rätt kul med friidrott så det va lite synd. Men jag får väl chansen att visa upp min ehm, skills nästa år :D aja, nu kom mormor så måste dra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0