awesome

tjabba, det blev inte mycket bloggning idag som jag trodde... hade glömt att jag skulle vara borta iprincip hela dagen, aja.. Orkar inte skriva särsklit detaljerat men åkte iallafall hemifrån vid 11 imorse, drog till belieber träffen, var med dom typ hela tiden.. lite senare på dagen var det som roligast och då så skulle såklart allting spåra en del, men det gick bra, har en del Coca Cola i håret och över hela skorna bara ;) We love you Haterzzzz. Efter att jag hade varit där ett tag till typ 7 så drog jag vidare till Rice där tjejerna redan var. Jag åt inget för jag var inte hungrig, sen nu på kvällen så har vi åkt runt lite, åkte till Sollentuna och lämnade av Jenny och Vicki på Club Play.. jag kom hem vid typ 11, Sarah drog också hem. Wilma och Frida tror jag drog till något ställe i Mörby. Aja nu ska jag såsa ett tag framför datorn, sen ska jag sova, är så jävla trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0