88 palette

yay, I'm back! hehe, nej men känner att det var ett tag sen nu (en vecka för att vara exakt).. Jag kommer inte ihåg så mycket av vad jag gjort den här veckan men vet iallafall att jag har gjort massvis med olika makeup looks! häääärligt, lycka för mig fan. Och snart ska jag beställa Coastal Scents 88 eyeshadow palette, den har iprincip alla färger man behöver, eller aa inte alla kanske men jag tror att man kommer kunna göra rätt så många nya looks.. just nu så har jag ju bara min naked eye palette från Too faced och det är ju bara bruna/beiga färger. Igår var jag iallafall hos mina kusiner eftersom min äldsta kusin Louise fyllde 23 år, grattis! Jag och Louise hade trevligt som vanligt och pratade om allt från hennes blivande hundvalp till kläder och möbler, haha. Har även pratat om en shopping dag tillsammans som jag hoppas blir av snart :) btw, creds till dig om du läste allt det där, kände att det blev lite ointresant for a moment. Aja, kvällen idag blir nog att såsa framför datorn och kanske tvn en stund, Sen imorgon så blir det Bieber event inne i stan! typ 1500 beliebers som ska komma så det blir ju awesome ;) hehe, men nu ska jag gå och titta lite på tv.. vi hörs förhoppningsvis imorgon igen, har en del idéer om nya inlägg :)


paletten som snart blir min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0