22 graaader

hej! kom precis in efter att ha legat ute i solen och schteekt med glass och saft. rätt najs att tänka att dom andra sitter i en varm skola och skriver prov samtidigt.. :) jag har inte så särskilt ont i knät men doktorn sa att just idag skulle jag ta det lugnt och försiktigt så att svulnaden inte går upp och jag får ännu mer ont. Men jag känner på mig att jag kommer bli rätt rastlös av att sitta här hela dan så jag planerar att gå ner till vivo lite senare idag och köpa lite godis, woho. Ska även plugga lite engelska idag, kolla på film och äta ännu mer glass :) juste, mamma&pappa kom ju tillslut hem igår och vi fick lite pressenter av dem. Jag fick en bikini, som ioförsig är för liten så jag får världen push-up men det kanske inte är något att klaga på?, sen fick jag en kofta, trosor, body lotion och lite andra sånna saker, en tröja, ett på shorts, och convers. jag tror det var allt :) tack mami <3 berättar om operationen i nästa inlägg. puss
går inte att ladda upp någon bild, men ni brukar ju klara er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0