you just don't get it

hejsan svejsan. sedan jag uppdatera sist, vilket var ett rätt bra tag sen har jag gjort min dagliga styrka! jag är förresten faktiskt stolt över mig själv, jag har faktiskt gjort min dagliga styrka sen i måndags! cred till mig. nej men det behövdes, inte för att det syns nåonting men det kommer väl det göra om jag fortsätter vara duktig :) slut skrytit. Jag har även packat ner det mesta i väskan men har även typ hälften kvar. men det går snabbt ska be mamma om hjälp när hon kommer hem sen också. kom just på att jag kanske borde plugga lite.. jag ska nog börja gör det snart om jag vill lyckas med provet. Juste! Jag har faktiskt lite mer att skryta om idag, fick reda på mitt resultat på mitt slöjdarbete, VG+ blev det och jag är riktigt nöjd! sen fick vi också tillbaka våra engelska prov, mvg där så den satt bra den me :) nu ska jag sluta tråka ut er och hitta på något vettigt att göra ist!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0