vingåker nästa!

varit upptagen heela tiden den här veckan.. det är typ första gången jag är inne på datorn sen i tisdags :o därför ingen bloggning... aja, nu ska jag fixa det sista innan jag drar hem till vickan och firar henne, precis som Wilma sa :p Sen jag kom hem har jag iaf fixat lite ny musik till iPoden och packat väskan.. drar ju till sarahs mormor i vingåker imorgon med brudarna! ska bli kul faktiskt :D shopping på vingåkers outlet och mys i gäststugan! Tåget åker vid 8:30 imorrn så Sarahs mamma kommer och hämtar oss vid 7:30, vi är framme vid 10 och då blir det outletten tror jag :) myyyys.

ps. älskar att Wilma sitter och sjunger på Justin Bieber låtar heela tiden.. rätt grymt faktiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0