vampire diaries

det blev vampire diaries ist, och nu har jag kollat klart på alla avsnitt jag missat. någgot ni inte heller vet är att jag knappt kan prata för att jag har så jääävla ont i halsen. svälja kan jag inte heller, plus att jag är sjukt trött och ändå har jag typ sovit mycket idag.. känns som om jag håller på att bli sjuk och det får verkligen inte hända nu, det kommer vara jättemycket i skolan plus att jag redan missat en massa träningar pga mina knän och min nacke. usch, ibland bara allt så hopplöst. aja, imornär det iaf halv studie dag och vi har bara två lektioner så det ska nog gå bra ändå. nu ska jag checka fejjan för att sedan borsta tänderna och så och sen somna till et oc avsnitt, hur najjs liksom?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0