Noll taggad..

Tjabba! Just nu är jag så grymt trött och så NTE taggad till baletten ikväll. Mina tår värker redan och jag måste värkligen plugga på so:n. Vill i alla fall få MVG... Vi får se hur det går. Imorgon så är det äntligen fredag igen. Fy va skönt asså. Planerna är att bara chilla galet hemma hos pappa med oxfilé och pommes ;) Mysigt mysigt. På Lördag ska vi ut på bus. Haha, nejrå. Men det är hemligt än så länge... Det kommer nog i alla fall li supe bra ;) I hälgen ska jag också försöka hinna in till stan och få min prao lapp påskiven. Egentligen så skulle den varit inne i onsdags, men del gick ju inte så bra, haha.
Skolan idag va ganska chill. Tidig lunch och allt. Sen så fottade michis lite också, och vem tycker inte att det är kul att stå framför kamera?! :P (Snodde bilderna nedanför från henne)Aja, nu ska jag försöka att få in den sista so:n i huvudet. Skriver kanske senare, puss så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0