Trööött

Förlåt för att jag har vart dålig med att uppdatera på flera dagar men jag ska bättra mig! Jg har haft en sån sjukt stressig dag, eller iaf lång. Igår sov jag hos Michis och vi somna vid typ fyra, grejjen va den att jag var ju tvungen att gå upp halv nio för att jag skulle hinna hem och så. Plus att jag var orolig över att min mobil skulle dö så jag skulle försona mig, vilket då slutade med att jag kollade klockan typ en gång i timmen. Tävligen gick iaf helt okej, allt tog bara en oändlig tid. Vart inte hemma förens klockan var kvart i sex och sex skulle jag vara hos Wilma.. Så när jag kom hem stressduscha jag samtidigt som jag typ höll på att dööö av hunger. Vi kom iaf till Wilma vid halv sju och sen skulle vi typ iväg men det blev inte så, så vi var hos Wilma hela kvällen och hade de mys. Nu ligger jag iaf i sängen och ska sova! Godnatt på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0