torsdag

hej på er! nu har jag kommit hem från en helt vanlig torsdag i skolan. Sista lektionen var idrott och jag var inte me, så satte och snacka skit med ludwig. kan va kul de me! nu ska jag iaf plugga eftersom jag inte gjorde det igår, hade tänkt att lyckas på det här provet faktiskt. haha, vi får se hur det går med de, om jag känner mig själv rätt så kommer jag sitta dagen innan och stress plugga och sen tänka, skit samma :p insåg nyss att det lät lite flummigt, skit samma. juste! bara så ni vet så drar jag, jessica & wilma till min mormors land den 25 och är där över helgen! fatta mysigt. vi ska shoppa lite på outletten och bara hänga, så det blir najs :) men nu måste jag börja plugga!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0