Torsdag, fredag och lördag

har precis klivit ut ur duschen och rotar i garderoben efter någott att sätta på sig. Idag så tror jag att jag ska in till stan med Jonatan, Wille och Ludde. Dom ska leta praoplatser och jag kunde väl hänga med eftersom jag typ också måste göra det så småningom. Aja, ikväll hänger jag väl hemma med mamma. Hon kom ju hem i torsdags.. Det är typ därför jag inte varit så aktiv här på bloggen. I torsdags så va jag hos mamma hela dan efter skolan, och sen så åkte jag på balett. Jag var så himla trött när jag kom hem så orkade inte blogga då. I fredags så åkte vi till stinsen efter skolan för att hitta någott till Kim och Jessica att ha på sig på galapremiären. Men tyvärr så kom dom hem tomhänta. Jag köpte därimot en hårlotion och ansikts skrubb. jag kom hem runt sex exakt och då va hela min släkt här för ett överrasknings party för mamma, Marcus och Vilgot. Haha, det blev i och försig inte någon överraskning, för att min kära kusin typ avslöjade allt på facebook.. Men det blev lyckat ändå. 
Nej nu så ska jag ta och ringa Jessica och klä på mig. Hörs senare ;)

Söta Vilgot på Arlandas flygplats :)

Världens snyggaste bild asså !!

Kaaaalllt !!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0