too bad...

Jag tror inte det här med att blogga är min grej. Asså jag tycker ju att det är kul när jag har updaterat, men jag orkar helt enkelt inte ibland. Som ni märker så är det inte alls bra uppdatering från min sida, men jag ska fortsätta försöka ;)
Jag kommer inte i¨håg senaste gången jag bloggade, men det va ett tag sen. Jah har hunnit med massvis. Jag har varit sur på vissa persoer och blivit "sams" med dom igen, jag har shoppat lite och såklart pluggat. So prov på fredag så det är bara att ge järnet! Juste glömde nästan bort att jag fått en super ra prao plats! Fick yss reda på att jag fått platsen och det känns jätte bra. Jag ska praoa på Friday´s vid Östermalms torg. Snacka om god lunch varje dag! :P
Idag så blev det lunch på Subway. En supergod macka oc hen stoor läsk. Innan det så va vi och lånade engelska böcker i biblioteket. Klockan ett var vi tvunga att vara tillbaka i skola för de två sista lektionerna. På bilden så moade alla mig som vanligt. Nu sitter jag med fem stycen röda fläckar i ansiktet på grund av vissa.... Hämden är ljuv. Jag gjorde inget mot dem ju...hehe. När ilden va slut så åkte alla hem. Jag mötte upp mamma vid dagiset eftersom jag trodde att jag inte hade någon nyckel (vilket ag sen insåg att jag hade). Vi gick och handlade och mamma bjöd på glass. Tyvärr så fick jag bara smaka lite på den eftersom Vilgot åt upp rästen.. haha. Nej nu måste jag plugga lite so. Hörs kanskesenare ;)

Thailand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0