that should be me

hej på er! jag har inte uppdaterat nåtgot för igår natt så fick jag ett sms om att jag skulle gå och träna dom små ändå så klockan tio imorse var jag nere i gymnastik salen. jag kom hem runt ett och har sedan dess ätit, duschat, städat mitt rum och kollat på one three hill. wilma smsade mig förut och frågade om jag skulle me till sollentuna centrum så 15.06 går bussen dit. jag lär inte kunna stanna särskilt länge eftersom vi får gäster vi halv sex men n stund kan jag nog va med :) som sagt kommer sanna och hennes föräldrar hit ikväll och vi ska kolla på melodifestivalen och ha det trevligt tror jag, vi får helt enkelt se vad som händer :) men nu måste jag gå och sminka mig så jag inte missar bussen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0