taggar inför London

tja, har suttit ett tag här på kvällen och laddat lite inför London. Det är ju om tre veckor men iallafall. Gick in på Abercrombie&Fitch's hemsida och upptäckte att dom har en butik vid Picadilly Circus, typ överlycklig! TopShop är jag också rätt taggad över, kikade på hemsidan och hittade grymt söta underkläder, och den perfekta Jeans västen som jag letat efter rätt länge... hoppas bara att den finns när jag väl kommer dit! Och så får vi ju inte glömma MAC. Vet iallafall fyra saker som jag tänkte köpa.. och ifall någon är intresserad så kommer dom här!

Mineralize Skinfinish Natural
Fluidline i Blacktrack
Läppstift i Angel
Paint pot i Bare Study
Fix +

och så vill jag ha några borstar också.. vet inte riktigt vilka dock, det får dom hjälpa mig med i butiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0