Somebody to love

Det känns faktiskt som om det va år sen jag bloggade. Sorry. Med dom två sista dagarna har jag haft fullt upp. I onsdags så va vi på never say never. Filmen va grymt bra och jag måste säga att jaf gillar justin bieber mycket mer nu ;) Jag hade köpt massvis med godis men kunde inte äta upp det eftersom blicken satt som fast klistrad på bioskärmen..
i torsdags så va jag, Sarah, Jessica och ludde inne för att fixa prao. Ludde fick en plats inne på jack and jones. men rästen av oss får leta vidare. Jag ska ringa några fik idag och så får vi se hur det går. Halv fem så åker jag till vickan för att fira henne. Kvart i åtta ska vi vara inne på Fridays för att käka och efter det så ska vickan bjuda på glasspå MC. Haha, vi är så himla mogna !! ;) Men nu så måste jag fixa mig för ikväll och ringa några prao. C U

Bästaste ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0