som vanligt dåra.

nu är jag hemma igen! resten av tjejjerna hade tydligen tränat nu på morgonen så vi hade bara 1 1/2 timmes träning idag. aja, nu ska jag berätta vad som hände i helgen!
Fredags:
Efter skolan drog jag hem och kollade på oc, när det var slut insåg jag att klockan var alldesles för mycket så jag fick slänga på mig kläder och springa i väg till vickan. Hemma hos vickan hade vi pressentöppning och av oss fick hon ett supersexigt nattlinne, 2 stringisar och en bh! Sen körde vi lite lekar, en var att rulla ut en pappersrulle så snabbt som möjligt. Skit kul va det iaf! :D sen satt vi och snacka lite tills klockan blev sju då vi gick ner mot bussen och åkte in till stan. Där käka vi på fridays, lika gott som vanligt och några i personalen kom och sjöng för vickan och hon fick en stor glass också! :) Efter det drog vi till donken och köpte glass och sen åkte vi hem för att mysa och spela lite spel.
Lördags:
Mamma väckte mig klockan sju och jag packade ner det sista i väskan och sen åkte vi och hämtade upp w&j. Sen var det in till central station och ta tåget mot vingåker. Vi gjorde även, eller jag gjorde världens fail också, jag trodde att vi skulle gå av vid katrineholm, för att jag har gjort det förut en gång, så vi går av där. Men mormor var inte där så jag ringde henne och då visade det säg att vi inte alls skulle gått av vid katrineholm utan fortsatt till vingåker så vi rusade på tåget igen och det va knappt att vi han med så det va lite tur. hehe, när vi hade kommit fram till vingåker så stod mormor där och skjutsade oss till outletten direkt. Där gick vi omkring och kollade och det slutade med att jag kom hem med ett par skor och ett par solglasögon. inte särskilt mycket men jag är nöjd! sen åkte vi hem, och åt lunch, spela spel, basta, åt middag och sen kolla vi på beck. Vi gick och la oss vid elva för att vi va så himlans trötta och jag sov hur bra som hellst.
Söndag:
Vi vakna vid elva, eller tolv, beror på hur man ser det men skit samma, vi gick iaf in och åt en massa frukost och sen packa vi ihop våra saker och åkte mot tåget igen! när vi kom fram till stockholm igen hämtade jessicas pappa oss och vi åkte direkt hem och resten vet ni! :) har tyvärr inte tagit någon bild alls i helgen men jag snor några av resten av a-gänget! puss
lägger in bilderna i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0