Snark

Som mina kära kompisar har skrivit så var det gudstjänst som gällde imorse! Så jävla tråkigt om jag ska vara ärlig. Något som jag också dissar är att jag inte fått sova ut någon gång under helgen, i lördags var jag tvungen att gå upp vid nio och idag typ kvart i tio, känner verkligen att jag skulle behöva sova ut. Aja, när jag kom hem från kyrkan så blev jag uttvingad, eller nej men jag och mamma gick och mötte Sanna och hennes familj för dom skulle hämta din bil. Så vi gick till Danderyd och sen tillbaka!!! Fatta jobbigt, och plus att jag nu har ont i huvudet så egentligen tror jag det hade vart bäst för mig att stanna hemma, och sen är det ju träning ikväll, näst sista inför tävling. Är inte taggad, usch. Som ni kanske förstått är det ända jag vill göra just nu är att krypa ner under täcket och kolla på film.. Livet e hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0