Plugg plugg plugg

Sitter med no boken i knät och försöker läsa lite om typ kol. Ska ha läst typ 30 sidor tills imorgon, men vi får väl se hur det blir med det... Ska göra mitt bästa ;) men sen så har jag ju också VG matteprov imorgon. Vissa saker är ganska lätt, och vissa fattar jag inte alls ! Asså det är sjukt svårt ! Men nu ska jag inte tråka ut er mer med det,, Idag på idrotten så hade ju jag och Sarah typ en danslektion, för er som inte visste. Men jag tror faktiskt att det gick ganska bra. Det ända somr tråkigt är att några inte värkar fatta att man ska vars tyst och lyssna, inte hålla på att flamsa runt och i te göra någonting. Bara förstör... Aja, senare ikväll så är det balett som gäller. Inte jätte taggad precis. Nej , nu måste jag verkligen läsa lite no och sen plugga matte. Skriver kanske senare :) juste, jag vet attdrt inte är bästa uppdateringen från min sida, men ibland så har jag helt enkelt lust att blogga, jag är trött och känner att jag inte har något intressant att skriva om. Ska försöka att bli bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0