Plugg på G


Nu är det plugga som gäller dom närmaste timmarna. Har gjort två stora mackor och oboy. Det här ska nog gå bra ;) Senare ikväll så kanske jag åker till gymmet med pappa, men vi får se hur det blir med det. Skolan idag gick bra. Vi fick omdömmen i nästan alla ämnen och jag är nöjd. Vi hade också Engelska prov. Inte så kul,, men jag tror att det faktiskt gick helt okej. man kunde inte plugga till det eller något så det handlar värkligen mo just sin egen förmåga. Imogon så är det "riktiga" provet. Imorgon så ska vi också på bio. Never say never. Ska faktiskt bli kul, fast jag inte är något sådär jätte stort fan av Justin beiber. Vet liksom inte ens hur hans efternamn stavas :P haha. Men nu ska jag sätta igång med plugget. Hörs kanske senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0