over there

tja! mitt humör har inte legat på topp kan man säga, därav det usla uppdateringen från min sida. men nu uppdaterar jag och mitt humör är bättre! sitter och dunkar musik och väntar på att mamma ska komma hem, måste få lite hjälp med packandet. sen blir det sängen tidigt för mig eftersom jag ska gå upp tidigare än om det skulle vart skola, typ sex, kvart över. lycko spark på mig! nej, men det ska nog gå bra och sen är det skidor som gäller, kommer hem på söndag. så uppdateringen kommer vara dålig, vi kommer nog inte ha någon dator med oss så det blir nog troligen bara uppdatering från min mobil vilket gör att ni inte får några bilder. aja, vi får se hur det blir. men jag har iaf entligen laddat upp alla mina bilder från min tele till datan så ni kan få lite random blider! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0