oth

hej! sen jag uppdatera sist har jag tagit en liten powernap, så jag lär ju inte kunna somna sen.. jag har också kollat på två avsnitt av oth och ätit middag! jag har lite ångest, för det första ska jag ner till göteborg näst helg och tävla i rm, och som några kanske förstått så är jag skadad men om inte jag är med så kan vi inte köra.. plus att jag har missat så pass många träningar så jag ligger efter i styrkan vilket även det gör det svårt för mig att ligga på samma nivå som dom andra om ni förstår. sen har jag prov på tisdag och onsdag och jag har inte pluggat ett skit nu under helgen. känns strålande. men nu ska jag gå och duscha, eller så skiter jag i det och går och lägger mig på en gång, är så sjukt trött fast kommer väl ändå inte kunna somna. aja, vi hörs imorn! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0