Kyrkan


Godmorgon allihoppa ! :) Väckar klockan ringde för typ en timme sen och då klev jag faktiskt upp. Amaizing ! Efter det hoppade jag in i duchen och nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka. Klockan kvart i elva kommer sarahs mamma för att köra oss till kyrkan. Vi ska gå på en av de där gudstjänsterna som man måste bnär man ska konfimera sig. Jag måste säga att jag inte är jätte taggad. Efter kyrkan vet jag inte riktigt vad som händer. Jag tror att jag ska åka hem och sätta på en bra film eller något. Juste, anledningen till att jag inte lägger upp så många bilder längre, är att jag typ alltid bloggar från min Iphone. Min data har blivit så himla seg, det tar helt ärligt tio min att starta internet. Pappa säger att det är att att jag har för många filmer och sånt skit på hårdisken. Det är för full. men nu måste jag sätta fart och käka lite frukost. C U ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0