krmooohahaaaooooommmmkaaa

hahah, älska rubriken! intern skämt, hehe. aja, nu är jag hemma från skolan och borde inte alls sitta här och skriva detta men vad gör man inte för eran skull :) nej, men jag måste verklligen plugga! för det första så har vi engelska prov, och våra engeslka prov brukar inte vara dom kortaste så där gäller det att kunna allt, vilket jag inte gör nu. sen har vi också spanska läxförhör. jag tror det kommer vara rätt enkelt men man vet ju aldrig.. något annat jag måste göra idag är att köra styrka. blir så irriterad på mig själv ibland, jag säger att jag måste börja täna för att hänga med dom andra, men jag gör aldrig nåt. usch på mig. skit samma, måste börja plugga nu!
puss
mí amigo ahora! jajaja, soy mejor.
är jag grym eller är jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0