kommer bli grymt

Sitter och pratar med Nor på facebook, vi taggar galet inför imorgon :D I sista minuten igår så vann hon också biljetter till gala premiären! helt sjukt... så nu ska vi gå alla fyra, Jag, Kim, Nor och Carolina! fett kul. Är faktiskt rätt så nöjd över min outfit. Har inte provat allting tillsammans än men tror ändå att det blir skit snyggt.. får hoppas på det. Och så kanske jag ska få låna ett halsband av sarah :) det skulle matcha outfiten perfekt men hon kan inte hitta det ''/ aja, har ett annat halsband här hemma som skulle funka rätt bra det också :) Ni kanske kan få se lite bilder sen.. både på outfiten och från kvällen. Hoppas också på att få PurpleGlasses, det skulle vara helt sjukt. aja, ska fortsätta nörda mig framför datan nu. Och tänka på imorgon. Och kanske prova outfiten, inte säkert.


hade galan varit i USA hade jag haft på mig något riktigt fancy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0