Keep Smiling

har precis tittat klart på sista kvarten av Karate kid, åt middag därför blev det en liten paus :) Tyckte faktiskt att den var bra, älskade slutet ;) Idag efter skolan så har jag ringt runt om prao till tre ställen till, ska ringa tillbaka imorgon och kolla om det fanns någon plats v.20-21, hon visste inte riktigt, annars blir det väl bara att fortsätta... Nu vet jag inte vad jag ska göra, Let's Dance eller vad det är, är inte riktigt min grej så vi får se om jag kanske sätter på en till film eller om jag sätter mig med datorn framför Let's dance iallafall... Kanske finns något annat att titta på på fredagar, någon som har koll? aja, Twitter kallar ;)

"I Work at a daycare for 3-5 year olds and a little girl was playing dress up, she was wearing a dress. Two little boys walked up to her and said;
"You look so beautiful." and the other one added;
"Yes, you look just like cinderella."

I've never seen a little girl smile bigger in my life."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0