Just shout whenever and I'll be there

har inte orkat blogga på hela dagen.. Har inte gjort särskilt mycket idag, bara varit hemma och chillat. men Kl fyra så drog jag och pappa och hämtade mamma från jobbet, sen drog vi runt till massa olika ställen och kollade på soffbord... tillslut hamnade vi i täby centrum och klockan var rätt mycket så vi åt middag där på deras typ Thai och sushi resturang? hittade iallafall ett soffbord som vi antagligen ska köpa i helgen :)

Pengar problemet som jag hade imorse är löst nu allafall :) Pappa är ledig imorgon så han och jag drar till kista och hämtar ut biljetterna.

är fett depp också över fetaste twitter dramat, hah låter fett tönt men när hela ens liv är på twitter så blir det lätt så ;)
aja, jag ska gå och sätta på en film nu tror jag, är mega trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0