huuuungrig

hej! kom precis hem från wilma. som jag sa igår, tror jag, så ska vi ha en idrottslektion så vi planerade till den, och jag tror att det kan bli riktigt bra! :) skolan idag var feeeett seg. igår hade vi blivit lovade att vi fick både äta och vara inne på mobilen när man var klar med provet, men det va tydligen helt anorlunda. vi fick varken lyssna på musik, ha linjal, inte ens använda vår egna penna? sjukt töntigt. desutom var proven så sjuuukt tråkiga, så min förmiddag var riktigt seg! sen hade vi lång rast och sen so&engelska som gick snabbt. efter skolan drog vi direkt hem till wilma. nu ska jag plugga engelska och sen kanske lite matte, eftersom vi har prov på torsadag! men nu ska jag höra med mamma när maten är klar innan, är nämnligen dööö hungrig. puss
för ett år sen typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0