hoome

äntligen hemma, eller äntligen, var faktiskt inte speciellt taggad på att dra hem till skolan om jag ska vara ärlig. aja, jag har inte uppdaterat något för att det var världens sämsta motagning där uppe så allt som hade med intrenett att göra gick så hääääääääääääääääär segt. jättesegt alltså. Det jag har gjort var iaf att åka skidor, gå på after ski, bada&basta, äta, ppppaartya! kanske inte riktigt men varje kväll var det ett band som kom och spela på kvällen. igår var det iaf värsta draget och vi reste oss till och gick upp och dansa. lite små kul sådär. är jättetrött nu så jag orkar inte skriva värsta inlägget om vad vi gjorde varje dag, så ni får helt enkelt klara er med de här så ska jag lägga upp en massa fina bilder sen! men nu ska jag antagligen checka oc.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0