hemma

heemmma-a-aa. ja, nu är jag hemma och ska sätta på ett one three hill avsnitt! sen jag sist uppdatera så va vi på konstutställning någon stans och jag, jessica, wilma, nor&kim stannade och fikade där sen efter och vi är fett taggade på en sak, hihi. nej, men det ska bli kul! klockan halv sex går bussen mot åkeshoc, eller danderyd om man ska vara precis. så innan dess måste jag hinna äta&byta om, men jag tror nog jag klarar mig. kommer hem vid kvart över tio ikväll tror jag och då blir det väl sängen ganska direkt. men nu måste jag sätta på one three hill om jag ska hinna se det, men vi hörs! puss

Kommentarer
Postat av: Daniella

ska nog ut med bästavän :)

2011-03-09 @ 16:18:42
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0