Heeelt sluut !

ännu en måndag är över. hur många finns det egentligen?? Aja, som vanligt var det två danspass med styrka och mycket teknik. men jag känner att jag börjar komma ifatt dom andra nu. jagmenar, efter nästan ett halvår i Thailand utan träning blir man lite svag och otränad. och sen så nu när jag kom hem är alla starka som berg. men nu har jag tränat upp musklerna lite så jag orkar med ;)
innan dansen så hängde jag i skolan. Fasr vi hade ju bara två lektioner. Började ett (glad!). men imorgon är det vanligt skoldag som gäller. och vi ska tydligen ha något slags prov i typ tre timmar. Usch och blää. Snacka om waist of time. Menmen.. Nu är det i alla fall dags för O.C och sen sooovvvvaaaa.

Puss på er ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0