give me som more

nu sitter jag i köket och äter lite mellis, var fett hungrig. Idag mår jag iaf bättre än vad jag trodde jag skulle må, men jag är snuvig och seg typ. Nu efter min&wilmas GRYMMA idrotts lektion är inte min röst heller vad den borde vara. men vi blev inte riktgt klara så vi ska få fortsätta på tisdag då vi även får vår betyg. håååller tummarna! annars har dagen rullat på som vanligt, jag fick även reda på att där jag hoppats att jag hade kunnat praoa inte kunde ta emot praoelever just nu så det va lite synd. efter jag skrivit klart det här ska jag plugga matte, kolla på oc/oth och TRÄNA! Jag hoppar över att åka till quben eftersom jag fortfarande inte är helt frisk, men jag känner att jag ligger så pass mycket efter i styrkan så jag kör lite här hemma ändå. sen ska jag se till att komma i säng tidigt. men nu ska jag inte tråka ut er mer!
puss
det fick bli en liten random bild på philip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0