Fifteen

sitter och pluggar.. har gjort det iprincip ända sen jag kom hem (med pause för middag och dusch), har inte kommit särskilt långt dock... kaaan bero på att jag har haft mini datorn framför mig hela tiden.. oops. Men jag har iallafall svarat på alla instuderingsfrågor, nu gäller det bara att få svaren att fastna ;) btw, Justin Bieber har anlänt i Danmark nu.. fan va surt. Aja, det är iallafall samma tidszon ;) och typ bara några 100 mil mellan oss.. men iallafall, tänkte att jag skulle fortsätta med plugget nu, sitter föresten och lyssnar på Taylor Swift.

'Cause when you're fifteen and
somebody tells you they love you
You're gonna believe them
And when you're fifteen feeling like
There's nothing to figure out
But count to ten, take it in
This is life before you know
Who you're gonna be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0