fett stressad

heej, sorry för typ jätte dålig uppdatering.. Igår vid 17 så drog jag lite random hem till frida, sen ännu mer random hem till jenny och sov där. På morgonen vaknade jag halv 9, väntade på att tjejerna skulle vakna (vilket blev 10) Sen åt vi frukost och sem drog jag direkt hem till Nor. Vi chillade där i ungefär en timme sen drog vi till kista och gjorde lite små shopping :) köpte en lila (!) sport-bh, en mörkblå/vit långärmad från bikbok och ett maglinne också från bikbok :) Efter kista drog jag direkt hem till farmor där jag var hela kvällen framtills 22:30 typ. Som ni ser så har det varit rätt så mycket direkt fram o tillbaka så har inte riktigt haft tid för varken Twitter, facebook eller bloggen, så det är lite kaos fram o tillbaka i mitt huvud just nu ^^ Och nu är jag typ jätte stressad för jag vet inte riktigt hur vi ska göra med bio biljetterna imorgon men hoppas att det löser sig... aja måste verkligen gå o stressa av mig nu, vi ses <3



typ längtar så jävla hårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0