Farmor och Farfar

Vaknade för typ en timme sen.. Nu har jag sovit bort typ hela sista dagen av sportlovet. Inte så najs. Och grejen är av jag inte är piggare för att jag sov ut ordentligt. är snarare segare. Aja, snart så ska i alla fall jag och pappa åka till farmor och farfar. Ska bli mysigt. Kommer antagligen få fika och massa annat gott ;) Efter den så ska vi vidare och hyra filmer. Många filmer. Är så himla utråkad nu, så det behöver jag. Tänker köpa lite godis som belöning för att jag var så duktig på att klättra igår. För er som inte vet så firade vi Jacob igår och åkte och klättrade. Det va skit kul. Men jobbigt. Mina armar typ skakade en helt timme efteråt..
Nu ska jag fortsätta ladda ner musik, så vi hörs väl senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0